معرفی و تاریخچه شرکت تولیدکننده ابزارآلات دیوالت Dewalt

تاریخچه دیوالت به سال 1922 بر میگردد . به زمانی‌که موسس این شرکت یعنی رِی‌موند دی‌والت اقدام به ساخت اولین ماشین آلات نجاری با هدف افزایش بهره وری و قابلیت کارایی نمود . در سال 1924 ری موند دی‌والت مخترع اره شعاعی بازویی رسما کار خود را آغاز کرد

اره شعاعی بازویی اختراع رِی‌موند دیوالت

این شرکت به سرعت رشد کرد و توانست پیشرفت های بسیار زیادی را کسب نماید . در سال 1947 توانست نام تجاری خود را رو نمایی کند . در سال 1960 دیوالت به شرکت Black & Decker فروخته شد . پس از خرید دیوالت توسط این شرکت توانست کار را توسعه دهد و شروع به تولید انواع ابزار آلات به صورت تخصصی نماید.

در سال 1992 Black & Decker با تلاش های بسیار زیاد توانست محصولات بسیاری را تولید کند و برند دیوالت را به دنیا نشان دهد . در حال حاظر شرکت دیوالت با تولید بیش از 200 محصول و 800 نوع لوازم جانبی به عنوان یکی از پرقدرت ترین شرکت ها در دنیا در حال فعالیت است . شرکت دیوالت در سال 1994 خط تولید خود را با استفاده از تکنولوژی  ELU  افزایش داد.
دیوالت در حال حاضر یک نام تجاری محبوب در بین صاحبان صنایع و مصرف کنندگان ابزارهای برقی می‌باشد. در سال 2002 تولید شرکت دیوالت در ایالت متحده آمریکا متوقف شد. دیوالت از آن پس ابزارهای برقی خود را در کشور های  چین، مکزیک، تایلند، ژاپن و کره، تولید و در سراسر جهان به فروش رساند.

در سال 2004 بلک اند دکر رقیب قدرتمند خود  Porter-Cable را خریداری و با دیوالت ترکیب کرد و تولید خود را ادامه داد. در سال 2011 دیوالت یک خط تولید ابزار دستی Hand Tools  را راه اندازی کرد و آن را گسترش داد. از سال 2013 دیوالت شروع به تولید ابزار مکانیکی نیز نمود.

محصولاتی که توسط شرکت دیوالت در آمریکا سرهم و مونتاژ می شوند با توضیح تجاری « Built in the USA with global materials » عرضه می شوند . دیوالت دارای یک گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید می باشد . که این گوشی بسیار مقاوم قادر است در زیر سطوح بتن با قطر 2 متر و در دمای 60 تا منفی 20 درجه کار کند . شرکت دیوالت در سال 1999 وارد عرصه مسابقات اتوموبیل رانی نیز شد . و در این مسابقات مقام های بسیاری را کسب نمود .

شرکت دیوالت یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده ابزار آلات در دنیا همواره در حال پیشرفت و توسعه خود می باشد . امروزه ابزار آلات این شرکت بسیار محبوب و مورد پسند مردم در سراسر دنیا می باشد . ابزارآلات این شرکت نیز در کشور ما موجود می باشد اما با وجود تحریم ها این دسته از ابزار نوع تقلبی بسیاری در بازار دارد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانه خدماتتماس ارتباط با ما