معرفی و تاریخچه تولیدکننده ابزارآلات توسن Tosan

تاریخچه توسن به سال 1382 بر میگردد. ابزار برقی توسن در کشور چین و ابزار دستی توسن در کشور تایوان تولید می شود. کلیه محصولات این شرکت مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی و ساخته شده است.شرکت توسن با بهره گیری از متخصصین و کارشناسان حرفه ای و مجرب با اهداف تامین نیازهای مشتریان و جلب رضایت آن ها،ارائه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه گامی بزرگ در حوزه ابزارآلات صنعتی برداشته و تا به امروز نیز موفق بوده است.
کیفیت محصولات برند توسن قابل مقایسه با برندهای مطرح مانند بوش،دیوالت،متابو و … نیست،ولی در مقایسه با سایر محصولات در حوزه ابزار آلات از قیمت مناسب تری برخوردار بوده و کیفیت مطلوبی نسبت به قیمت محصولات دارد

توسن در طی این سالها در صدد تولید محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد.

در این راستا با توجه به روند روبه رشد سطح علمی، تولیدی،صنعتی و خدماتی و نیاز به بستر سازی جهت بهبود فرایندها بر آن شدیم تا با گردهمایی متخصصان و کارشناسان مجرب در زمینه های گوناگون که دارای تجارب و سوابق ارزشمند هستند گامی در جهت ایجاد فضای تبادل دانش و تجربیات مفید و سازنده در زمینه صنعت بر داشته و شرکت فوق را تاسیس نماید.

ابزار برقی توسن تولید کجاست؟

شرکت توسن ابزارهای برقی را با کیفیت مطلوب و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ، و تنوع به بازار عرضه نموده و رضایت خاطر علاقمندان و مشتریان خود را فراهم نموده است .

ابزار برقی توسن ساخت کشور چین است و ابزار دستی توسن در کشور تایوان تولید می‌شود.

علاوه بر تمام موارد فوق، قیمت ابزار برقی توسن در مقایسه با سایر برندها  قیمتی مناسب می‌باشد.

ابزار توسن پلاس چیست ؟

شرکت ابزار توسن تلاش نموده است که در سری ابزار توسن پلاس تمامی عیب و نقصهایی که در ابزار برقی توسن وجود داشت را برطرف نموده و ابزاری کامل به دست مصرف کننده برساند.

علاوه بر این گارانتی ابزارهای توسن که مدت آن 6 ماه است در سری توسن پلاس به 1 سال ارتقا پیدا کرده که نشان از اطمینان محصول است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانه خدماتتماس ارتباط با ما