معرفی و تاریخچه شرکت تولیدکننده ابزارآلات رونیکس Ronix

رونیکس یکی از ابزار آلات موجود در ایران می باشد که در ایران نیز تولید و ساخته می شوند . این برند تولید کننده ابزار در ایران تولید و ساخته می شود . اما بسیاری از قطعات این برند برای افزایش کارایی و کیفیت در کشور هایی چون کره جنوبی ، فرانسه ، آلمان و . . . تولید و ساخته می شود .

به منظور به دست آوردن محصولاتی با کارکرد بهتر هر یک از تولیدات این کمپانی توسط کارخانه جداگانه ای ساخته می شود. در آلمان و فرانسه ابزارهای مربوط به برش و سوراخکاری، در تایوان و کره جنوبی ابزارهای بادی، در چین، تایوان و کره جنوبی ابزارهای برقی، در ترکیه، چین، تایوان، اسپانیا، استرالیا ابزارآلات دستی و در کره جنوبی ابزارهای دقیق تولید می شود. اختصاص هر کارخانه به ابزارهای خاص باعث تخصصی تر شدن و تمرکز بیشتر بر طراحی این محصولات شده است.

ابزار آلات شرکت رونیکس :

ابزار آلات تولیدی توسط شرکت رونیکس به دسته های مختلفی تقسیم و دسته بندی میشود . ابزار آلات برقی ، ابزارآلات دستی ، ابزار آلات بادی از جمله دسته ابزار آلات تولیدی توسط این شرکت می باشند.

ابزار آلات دستی Ronix :

انواع آچار، انبر، قیچی‌های باغبانی و ورق‌بر، متر، تراز، مفتول‌بر، سرامیک‌بر، کمان اره، دستگاه پرس لوله و … نمونه‌هایی از ابزار دستی رونیکس هستند.

ابزار آلات برقی Ronix :

از جمله ابزار برقی رونیکس می‌توان به فارسی‌بر، پروفیل‌بر، ابزار آلات نجاری، فرز، ابزارآلات باغبانی، ابزار آلات برقی عمومی و صنعتی، چکش تخریب و بتن کن، ابزار آلات شارژی و دریل اشاره کرد.

از جمله محبوب‌ترین ابزار باغبانی رونیکس می‌توان به درخت‌بر برقی، اره بنزینی و حاشیه زن اشاره کرد. همچنین فارسی‌بر کشویی 250 میلی‌متر و 300 میلی‌متر، فارسی‌بر ثابت، فارسی‌بر زاویه یاب و فارسی‌بر یک طرفه برای برش انواع پروفیل آهنی، آلومینیومی و … در زوایا و اندازه‌های مختلف مناسب است.

بتن کن، چکش تخریب، اره گردبر، عمودبر و رومیزی، پولیش، رنده برقی، سنباده لرزان و فرز از ابزارآلات برقی پرکاربرد صنعتی است.

دریل برقی، شارژی، چکشی، ستونی و پیچ‌ گوشتی رونیکس از ابزار برقی محبوب است. دریل شارژی رونیکس برای مصارف خانگی و سبک و دریل برقی برای کارهای حرفه‌ای مناسب است.

ابزار آلات بادی Ronix :

ابزاهای بادی برای کارهایی مانند رنگ پاشی، میخ کوبی، افزایش فشار باد لاستیک خودرو، اندازه گیری فشار هوا، تمیز کردن سطح دستگاه های صنعتی از آلودگی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

از ابزار های بادی تولید شده توسط این شرکت می توان به پیستوله بادی اشاره کرد که در رنگ آمیزی سطوح مورد استفاده قرار می گیرد. کمپرسور بادی محصول دیگر این برند است که باد با فشار بالا ایجاد می کند. پرچ بادی برای پرچ کردن دو صفحه به هم دیگر استفاده می شود. جغجغه بادی، بکس بادی، دریل بادی و پیچ گوشتی بادی 4 محصول دیگر رونیکس هستند.

میخ کوب و منگنه کوب بادی بیشتر در کارهای نجاری و مبل سازی مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات ار اتصال قطعات چوبی، پارچه ای و کاغذی به یک دیگر را خیلی راحت کرده اند و با کمک نیروی باد ، میخ و سنجاق را با سرعت بالایی شلیک می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانه خدماتتماس ارتباط با ما